keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

Blogi vihdoin aloitettu

Niin, nyt se on vihdoin tehty - siis perustettu tämä blogi. Pitkään olen asiaa jo harkinnut, mutta en ole oikein uskaltanut, koska maailma on täynnä toinen toistaan upeampia miniatyyriaiheisia blogeja enkä ole varma pystynkö moiseen saavutukseen.

Olen harrastanut miniatyyrejä noin puolitoisyta vuotta. Olen siis aloittelija. Innostukseni sain alunperin jonkun blogista - ja siitä, että olen aina haaveillut pienoismallien tekemisestä. Ja mikäs sen parempi tapa toteuttaa pienoismallihaavetta kuin nukketalot ja miniatyyrit. Kaikenlaista pientä on tässä syntynyt ja laittelen tänne pikkuhiljaa niistä valokuvia.

Muutaman mininuken olen tehnyt massasta. Tässä kuva yhdestä - olisikohan järjestyksessä toinen nukkeni.


Tämän nuken nimi on "Anastasia" - tyttäreni on hänet ristinyt. Tosin, tällä hetkellä rouva on muuttunut esittämään Irene Forsytheä katkelmassa tv-sarjasta Forsytein taru. Ja puvustuskin pon hitusen muuttunut eli roiva on saanut empiretyylisen mekon päällensä pelkkien alusvaatteiden sijaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti